Založ si blog

Za toto sme kľúčmi neštrngali!

Zbytočne sme štrngali v novembri 1989 kľúčmi na námestiach.

Nič sa nezmenilo, akurát tí, čo sa mali dobre, sa majú dnes výborne a tí, čo sa mali zle, dnes horko-ťažko prežívajú!

Podvodníci, disidenti, chartisti, komunisti – mali to perfektne premyslené a my všetci sme im to zhltli aj s navijákom!

Podvodníkom (najväčší z nich bol Václav Havel) sa podaril husársky kúsok! Zapojili hercov (ktorí boli a sú platení za svoje vystúpenia), zapojili študentov, ktorí si naivne mysleli, že bude lepšie a čo je najhoršie: my, obyčajný pracujúci národ sme im uverili!!!

Dodnes si vyčítam, že som sa nechala nahovoriť na účasť na jednej takejto demonštrácii.

MOHLA SOM SI RADŠEJ NOHY ZLÁMAŤ!!!

V jednu stredu (už si nepamätám dátum) som sa nechala nahovoriť mojou dcérou, ktorá mala vtedy 16 rokov, aby som s ňou šla na nám. SNP v Bratislave. Snažila som sa jej to vyhovoriť, mala som obavy, že jej niekto môže ublížiť. Nakoniec ma ale presvedčila a šli sme tam spolu.

Môžete si domyslieť, čo sa potom stalo. Zafungovala davová psychóza a už ma mali!

SKANDOVALA SOM S OSTATNÝMI, ŠTRNGALA KĽÚČMI AKO BLÁZON A EŠTE SOM NAHOVÁRALA SVOJICH SUSEDOV, ABY SA PRIDALI!!!

BOLA SOM NORMÁLNA?

DNES O TOM SILNE POCHYBUJEM!!!

FAKT SOM SI MOHLA RADŠEJ NOHY ZLÁMAŤ!

Zradili nás v roku 1989 a celých 30 rokov v tom pokračujú, klamú nám, okrádajú nás, šliapu po našej národnej hrdosti!

Tak čo nám zostáva? Povedzte mi to, každý dobrý nápad je vzácny! NAJVYŠŠÍ ČAS ZNOVU ZA SEBA ZABOJOVAŤ!

Otvorený list Kiskovi

16.01.2020

Ľuboš Blaha napísal Kiskovi otvorený list, ktorý tu zdieľam: OTVORENÝ LIST KISKOVI – ODPOVEĎ NA JEHO LIST ROBERTOVI FICOVI AHOJ ANDREJ, nikdy sme sa nestretli, pretože s gaunermi sa nestýkam. Píšem ti otvorený list, pretože ti niekto musí povedať, že iba nemorálne monštrum ako ty dokáže politicky zneužívať vraždu dvoch mladých ľudí. Tak veľmi si chcel svojim [...]

Chceme od vlády tak veľa?

08.11.2019

Marek Tršo to napísal krásne polopate. Pochybujem však, že jeho príspevok osloví tých nenažrancov, ktorých sa to týka! Treba sa konečne vzoprieť a dosiahnuť, aby páni poslanci zarábali adekvátne svojim výkonom pre svojich voličov! Podľa mňa by mali mať platy maximálne vo výške dvojnásobnú minimálnej mzdy, veď aj tak budú na tom lepšie ako poctivo pracujúci človek. [...]

Riešme, čo nás trápi!

26.10.2019

Vážení, kašlime už na Pentu, Haščáka, aj Kočnera! Riešme radšej našu situáciu a spojme sily, aby sa v našej vlasti mali dobre ľudia, ktorí pre tento štát niečo aj urobili a odviedli kus dobrej práce! Pred novembrom 1989 sme vybudovali mnoho dobrého pre občanov, čo za tých 30 rokov len chátra! Pani politici sa starajú o svoje vrecká, vôbec im nejde o dobro národa! [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Zlata Pažoureková

Nerob iným to, čo nechceš, aby robili tebe

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 36316x
Priemerná čítanosť článkov: 3026x

Autor blogu

Kategórie