Za toto sme kľúčmi neštrngali!

18. októbra 2019, Zlata Pažoureková, Nezaradené

Zbytočne sme štrngali v novembri 1989 kľúčmi na námestiach.

Nič sa nezmenilo, akurát tí, čo sa mali dobre, sa majú dnes výborne a tí, čo sa mali zle, dnes horko-ťažko prežívajú!

Podvodníci, disidenti, chartisti, komunisti – mali to perfektne premyslené a my všetci sme im to zhltli aj s navijákom!

Podvodníkom (najväčší z nich bol Václav Havel) sa podaril husársky kúsok! Zapojili hercov (ktorí boli a sú platení za svoje vystúpenia), zapojili študentov, ktorí si naivne mysleli, že bude lepšie a čo je najhoršie: my, obyčajný pracujúci národ sme im uverili!!!

Dodnes si vyčítam, že som sa nechala nahovoriť na účasť na jednej takejto demonštrácii.

MOHLA SOM SI RADŠEJ NOHY ZLÁMAŤ!!!

V jednu stredu (už si nepamätám dátum) som sa nechala nahovoriť mojou dcérou, ktorá mala vtedy 16 rokov, aby som s ňou šla na nám. SNP v Bratislave. Snažila som sa jej to vyhovoriť, mala som obavy, že jej niekto môže ublížiť. Nakoniec ma ale presvedčila a šli sme tam spolu.

Môžete si domyslieť, čo sa potom stalo. Zafungovala davová psychóza a už ma mali!

SKANDOVALA SOM S OSTATNÝMI, ŠTRNGALA KĽÚČMI AKO BLÁZON A EŠTE SOM NAHOVÁRALA SVOJICH SUSEDOV, ABY SA PRIDALI!!!

BOLA SOM NORMÁLNA?

DNES O TOM SILNE POCHYBUJEM!!!

FAKT SOM SI MOHLA RADŠEJ NOHY ZLÁMAŤ!

Zradili nás v roku 1989 a celých 30 rokov v tom pokračujú, klamú nám, okrádajú nás, šliapu po našej národnej hrdosti!

Tak čo nám zostáva? Povedzte mi to, každý dobrý nápad je vzácny! NAJVYŠŠÍ ČAS ZNOVU ZA SEBA ZABOJOVAŤ!